Kista - Body Butter

hejsan!
HAr precis kommit hem från en heldag med anna och Carro i Kista. Det blev inte så mycket shoppande för min del, hittade inget som jag ville ha:( Men en body butter från Body Shop fick i alla fall hem:D Anna köpte ett linne (oh, suprise! anna är beroende av linnen) och nån ansikts tvål typ och Carro köpte ett par shorts och ett par kilklackar. Vi åkte t-bana dit och Carro satt och inbillade sig att t-banan skulle explodera hela tiden eller nåt. Hon tänkter alltid "men tänk om". Vi åt lunch på tacobar, riktigt gott. Imorgon blir det klippning (finaly!!!)hos bobby i vällingby. Jag måste verkligen klippa mej och färga om håret, jag funderar på att färga tillbaka till min riktiga hårfärg, som är typ brunblond. hmm, vet inte får se sen. ikväll blir det filmkväll och mys, ha det bra!
Lunchen och Body Butter från Body Shop (Satsuma)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0