Jag ser det regnar, det var väl roligt...Not!

Bhhuuu! Kom hem för ca. halvtimmen sen. Cyklade snabbt upp för den långa backen idag för att slippa regnet. Attans att det skulle börja regna. Det som började som så fint väder, eller hur?
Idag var i alla fall en kort dag. Bara fyra lektioner och vi slutade 10 i två. Och vi fick inte tillbaka vårat engelskaprov! åååh, suck!!!
Börjar också känna mig lite småförkyld. Kan det bero på all stress kanske..?
Johanna och jag skulle egentligen ut och springa, men eftersom vi båda är innekatter och hatar regn så blev det inget av...jaja, det får va så. Måste i alla fall börja öva kemi nu. Fan för alla dessa prov! Fast nu är det inte så himla långt kvar till skolavslutningen (:  yey!
Juste, ska klippa mig! Nån som vet någon snygg frisyr?
Kramar Anna


Bild från i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0