Jag har tjänat 20 kronor!

Haha. Det är så grymt kul att jag tjänar pengar på att jag inte kan forma tungan till ett U, om ni fattar vaad jag menar.
Pappa sa att han inte skulle skratta och i så fall skulle jag få 10 kronor, och mamma lovade samma sak, så gissa vem som är 20 kronor rikare nu? Jag såklart! haha, jag måste vara den enda personen i världen som inte kan göra sådär med tungan. Kanske borde vara med i guiness rekordbok?
Nej, nu ska jag äta jordgubbar med familjen, mumsigt det ska bli! Synd att det är så dyrt, annars hade jag kunnat köpa ett par jordgubbar när jag kände för det! Det är ju så gott!
Anna


Kommentarer
Postat av: Amanda

Som jag sa förut, Anna du får inte visa så goda bilder! Tänk på stackars mig som är galen i jorgubbar och inte har några:´(

2009-05-21 @ 11:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0