Ibland blir man ju galen!

Hejsan!
Har inte varit så bra på att blogga de senaste dagarna, men jag har ju i stort sett gjort exakt samma sak som Johanna under långhelgen, eftersom jag var hos systrarna sisters, som min mentor säger.
Johanna skrev i tidigare inlägg att jag skapade lite dramatik, och ja, det kan man ju lugnt säga, och jag är hemskt ledsen för det!
Blää för detta låga blodsocker/puls eller vad det nu är jag har för något, men på något sätt lyckades jag ju svimma hos Johanna och Carolina idag. Vi har flera olika hypoteser, antingen solsting eller blodsockret, eller dåligt med vätska. Suck, typiskt mig!
Anna

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kanske allt på en gång? Har du tänkt på det;)

2009-06-01 @ 16:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0