Hejhej

Tjingeling på er!
Nu har vi lämnat vårat förflutna och gått vidare i livet. Hahah
Här börjar min och Johannas nya blogg och jag hoppas att ni gillar den (:
vi håller just på att ta en roligt liten bild så nu tar våran kära vän Julia över skrivandet en stund
tjoo!!
det är alltså jag som ska skriva en stund så jag ska försöka att underhålla er så bra som möjligt...
Anna och Johanna tar bara massa "vackra" bilder enligt dem själva. så ni får stå ut med mig ett tag till.
nu blev bilden GRÄSLIG också.
ni ska iallafall vänta er mycket skoj med "the GIrls"... ha det, kramkram.
... och dom var tydligen inte klara än heller. det här kommer ta en stund, det vill jag lova. anna och jojjo vill ha en bild som är fin och underhållande. Nu kommer bilden!!! Enjoy!

Nu riskeras Carros länk att tas bort pga sin jobbiga närvaro...

Om ni av någon anledning skulle skada ögonen på grund av denna fula bild lovar vi att vi betalar försäkringen!
Hare bra!
Pussar Anna och Johanna + Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0