blommor

hejsan!
Sitter här och försöker hitta en locktång som jag sett från en reklam. Den verkar skitbr, man drar en hårslinga och så blir den lockig. om någon vet vilken jag menar och var man kan hitta den, komentera då, snälla!?
idag har jag ich klassen tillbringat sista timmen med att bada i vällingby. kul men jobbigt och kallt "/ När vi gick hem köpte jag en glass och njöt av solne. riktigt skönt väder idag, i alla fall här i storstaden. När jag satt och kollade på tv kom min granne och gav mej blommor, inte en utan typ 10 st och en i taget också. Hon kom in med 1 och sen gick hon ut och hämtade en till och så höll hon på i säkert 10 minuter. haha, gulligt! Imorgon blir det match igen. hoppas det inte blir 40 grader för det finns ingen skugga på planen. Jag ska duscha håret kallt och göra en inbakad, det funkar bra. då håller man huvudet kallt XD juste idag klockan 21 på kanal 9 är det bodygard, skitbra film!!

mina fina blommor som jag fick från Vera, min granne.
ha det bra!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0