30+

Hejsan!
Här i huvudstaden är dt typ 30 grader och molnfritt, inte det bästa vädret att spla fotbolls match i. Jag höll på att dö. Våra matchkläder (BP) består av: svartrödrandig långärmad tröja, svarta short och svarta strumpor, förstår ni hur varmt det blir? skitvarmt! och sen klagar det andra laget på att det är varmt när dom har vita shorts och gröna tröjor. idag splade vi match mot Ängby. dom vann men jag gjorde ett mål (STOLT!!) även Fanny gjorde mål. Det är tur att vårt lag har så bra backar som mej och Fanny. mitt första mål på typ 4 år eller nåt. efter matchen blev jag dränkt (och så snackar vi dyngsur) av Linnea och Annea som hällde en hink med vatten på mej, inte kul. Jag fick cykla hem genomvåt:( Dom ska få igen imorgon på träningen. Sitter och chattar med anna och skriver på våran text om Australien som vi ska redovisa på måndag. hatar redovisningar... fy, blir så nervös jämt:( imorgon blir det iallfall övning på texten och solning hos Anna. Ikväll är det Robinson final, ska ni se? Jag hejar på Jarmo, han är verkligen skitkul XD
ha det bra!

Syrran gör en pose medans hon vattnar.

Johanna

Kommentarer
Postat av: carolina

åhh! snälla människa! Hemska vääärld!

2009-05-30 @ 17:38:06
URL: http://carruus.blogg.se/
Postat av: liz

jag gjorde också mål! :D <3

2009-05-31 @ 14:43:06
URL: http://lliz.blogg.se/
Postat av: Johanna

du är ju jättesöt Carro! fast dt är du alltid... föutom när du är sur...xD

2009-05-31 @ 16:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0