V.by

hello!
Andra dagen på sommarlovet tillbringades i v.by. letade efter en klänning att ha på konfirmationen. Hittade en med den fanns inte i 34 så det blev inget... :( Den var fån Paris, Kate and I och kostade runt 500 kr, supersöt!
köpte en tröja från Gina istället. Carro och Anna köpte också tröjor och en cardigan och Anna köpte även en blomma till sin granne som fyllt år. Har packat lite till konfalägret, har med mig lite många tröjor tror jag... får ta bort några tror jag... hm...
Just nu skriker Carro att jag är ett pucko för att hon är sen. hon ska låna en av mina tågremsor och skriker att hon inte kan hitta den fast jag har sagt 42782 gånger var den ligger. Hon skriker alltid på mej när något går fel, jobbigt värre"/ Imorgon blir det nog mera packande...
Ska försöka att inte glömma något vilket jag ALLTID lyckas göra når jag ska bort:( Ha det bra!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0