Våran nya nationaldag

Hello och grattis till alla mammor!
Kanske ska vi ta och införa en ny nationaldag? Mors dag, Robin Söderling vinner mot Rafael Nadal (yes, jag har aldrig gillat den mannen) och sen vann ju Zlatan skytteligan (inte för jag är något fan av Zlatan, snarare ofan) men han är ju trots allt svenne ;)
Om man tittar tillbaka på tidigare inlägg så ska jag säga er att jag har muskler, så det så! Det syns ju bara inte lika mycket på oss tjejer, är det inte så?
Sen tänkte jag också ta ut lite citat ur tidigare inlägg också (bevis på att Johanna inte kan stava)
"Anna har varit i kyrkan och oroar sig för att få ett blåmärke på knät till skolavslutningen (hon skrev först skolaavslutningen) och tycker att jag stavar som en kratta, taskgt... :( Jag stavar inte dåligt"
Haha, jag har bevis!!
Imorgon ska jag till vällingby med Johanna och jag ska se om jag kan hitta ett par skor!

Obs!
(inlägget som skulle visas igår, men det kom visst inte upp! Var bara tvungen att försvara mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0