Jag sa MÅNGA bilder


min och Lindas garderob blev proppad...

Båda garderobsdörrarna var fullt med komentarer. Vår ledare CeCe var skyldig till det mesta...

Min säng (övre) som förövrigt lät så fort man röde sig och det lät inte lite heller... Alice säng lät om hon röde foten... aja, dom var sköna iallafall:D

Jossi skötte sin tandhygein och borstade tänderna och posade samtidigt<3

När solen tittade fram var det dags att sola. anna, jag och Julia jobbade på brännan lite. varför har jag mjukisbyxor??!!
 
rebecka och Helena utklädda till killar till spexet. man ser tyvärr inte det vackra skägget som jag ritade på dom, hahaXD

Mimmi kom och hälsade på och myste i min säng<3

Patrik, Axel (med prinsesskronan som han hade på sig HELA tiden tills den gick sönder) och Rikard och några andra killar startade ett vattenkrig... ja, vad säger man. När ska dom växa upp?

Det regnade vissade dagar. Om någon undrar var Kajsa dyngsur när hon kom in, haha<3

Linnea H och Linnéa P efter Kajsas dop

Bildbevis på att jag har badat! Jag vet, jag ser lite mysko ut...

jag kan inget annat säga än: HAHAAHAHAHAHAH (ursäkta Julia!)

Nej, nu räcker det... Om ni vill ha mera bilder får ni säga till:D

Johanna

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahah, snyggaste bilden på mig (yn) xD pussar !

2009-06-27 @ 11:27:58
URL: http://detkallastalang.blogg.se/
Postat av: Julia

tack söta ni för att ni la upp bilden på mig... så het jag var! ha en bra sommar tills dess att vi ses nästa gång! pussar

2009-06-29 @ 23:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0