tillbaka från lantlivet...

Hejsan!
Nu är jag tillbaka från landet. kom hem igår vid fem men jag hann tyvärr inte blogga eftersom det var fotbollsträning på kvällen som jag var tvungen att gå på. Det var ju sista träningen innan sommaren och det bjöds på fika, haha, det kan man ju inte missa:P Idag har vi städat, som anna redan skrivit, och jag, syrran, Love och Stefan (Patrik slapp så Stefan fick vara istället) gick till expiditionen och gulliga Berit (NOT!) och pratade om fangrejen. Om ni inte vet så ska jag och dom 3 andra bära fanan (svenska flaggan) på skolavslutningen inför ALLA i hela skolan. Vi ska vara där 8.45 och vara med på 6 års-2 årnas avslutning kl 9 och sen 11 är det dags för årskurs 3-9. AHHH!! jag kommer ramla, jag lovar! aja, jag ska iallafall inte bära in den, jag ska ta över som nr 2. Hoppas det inte regnar så man blir superblöt... "/ ska be anna ta bild på vackra mej när jag står där men fanan, haha! ja, imorgon är det alltså sanningens minut eftersom man får betygen..... AAHHH!! Lycka till!


Johanna

Kommentarer
Postat av: Anna

ååh, jag ska plocka ner kameran redan nu så att jag inte glömmer den! :O

2009-06-08 @ 19:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0