Sverige VS Malta

sitter och tittar på Sverige vs Malta i fotboll och väntar på Anna som ska komma och kolla men hon är lite sen, som vanligt... Kevin Borg sjunger just nu Sveriges national sång. Han sjöng först Maltas nationalsång i en av Maltas lagtröjor och sen tog han av sig den och då hade han en svenska tröja och började sjunga Sveriges nationalsång, haha, gulligt! Han har verkligen världens gulligaste "dialekt". Nu får vi se om man får vara stolt svensk idag eller inte....
Idag har jag slappat, vaknade kl 11 och gick upp och satte mej framför tv:n och det är där jag har spenderat den mesta av min tid idag. har hunnit packa lite till konfalägret. Någon som har varit på konfa läger och har tips på saker man måste ha med? komentera gärna:D anna har fortfarande inte kommit... hm, hon lovade att hon skulle komma kl 19 och nu är hon 19.12... nej, hon får några minuter till sen ringer jag henne. ha det bra i detta skitväder, själv ska jag mysa framför soffan och kolla på när Sverige slår Malta i fotboll:D

jag och anna på väg till Kungsberget i vintras med skolan.

XOXO Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0