Student!

Asså jag blir helt galen på alla dessa studentfiranden! Jag vill bara ta studenten själv! Det verkar så roligt (:
Gårdagen var i alla fall bra. Först var jag i Vällingby med Johanna och Carolina, köpte två linnen (surprise?) från gina tricot och blommor till grannen som fyllde år.
Sedan vid tre var det tandläkaren som väntade. Inga hål! :D kan man pusta ut, haha. Det enda jobbiga var väl domdär röntgenbilderna som man ska ta, för då får man ha någon stor svart grej i munnen. Sen frågar tandläkaren om det känns bra, och det enda man får fram är "gaaa". Näe, fy.
Efter tandläkaren var det fort dags att byta om, sminka sig och fixa frisyr till Ottos student. Trevligt och god mat. Tyvärr kände jag inte så många...här är i alla fall lite bilder från igår ;)


Min moster och morfar


Studenten i egen hög person


Coolaste presentpappret, eller vad?


Vita, gula och blåa blommor var det!


Om ni säger att Ida, min andra kusin
ritar fult borde ni gå och kolla era ögon!
Aaavis!


Lite suddig och tagen från konstig vinkel,
men åh vad jag önskar att hon kunde byta plats
med mig på bildlektionerna!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0