Sommarstress kanske?

Hejsan hello!
Det var verkligen inte min dag idag! Allt gick typ fel! Okej, nja, allt var väl lite och ta i.
Men jag var ju bara sååå nära att få MVG i teknik (hur jag lyckats med det har jag ingen aning om dock), och jag blev helt galen på syslöjden! (orkar inte räkna upp alla svordomar som sades under den lektionen!), och ja, nu kommer jag inte på så många saker, men dagen har i alla fall varit lite...ja...fel? Kan man säga så? Kanske beror på sommarstress, om det finns något som heter det. Fast egentligen är allt väldigt lugnt just nu. Betygen är i stort sätt satta och det är bara sex dagar kvar! Lovely! <3
Jaja, nu ska jag inte sitta här och slösa bort eran förhoppningsvis roligare vardag. Själv ska jag nog kolla om nya the hills avsnittet är uppe!
Pussar Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0