Sommarlovet, here i come!

ÄNTLIGEN SOMMARLOV!! lite sorligt dock, vissa kompisar får man ju inte träffa på 10 veckor... :'(
Höll somsagt fanan idag på avslutningen tillsammans med 3 andra och jag snubblade inte!! YES!! kunde inte fota så mycket eftersom jag stod och höll fanan och det skulle se lite konstigt ut att stå och fota. juste! pappa lovade att jag skulle ett par skor eller klädesplag om jag gick med fanan och det bästa är, haha, han satte ingen prisgräns! YES! haha, Chanelväska, here I comeXD Fick mina betyg sen gick vi hem till Jossi och åt tårta. är nöjd med betygen förutom ett som jag inte fattar.... Fick bara G i Geografi och Anna fick VG. Vi hade gjort allt likadant (vi gjorde en redovisning tillsammans). fattar inte riktigt. aja, skit samma, det ändar jag på till hösten då jag går i 9:AN!! ahh! 8:an gick verkligen supersnabbt, vilket är bra men ändå inte... Jag kommer sakna alla i klassen! Ska slappa hela sommaren, sola bada pinjacolada (haha, vilket vacker stavning!XD) har beslutat att jag ska vara nyttig denna sommar, vi får se hur länge det håller. Gulliga pappa kom just med 2 plopp så ja, det kommer nog inte gå så bra... "/

haha! jag kommer sakna Jenni och hennes "yay". haha, ses om 10 veckor gumman! kommer inte bara sakna jenni, kommer sakna hela jävla klassen. nästa gång vi ses är vi 9D! Älskar er alla!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0