slappa och packa

idag har jag bara kollat på tv och packat till konfalägret. Imorgon åker jag!! ahh, det ska bli sjukt kul! Lovar att ta mycket bilder, har packat ner kamerasladden så jag kan fota extra mycket;P ikväll blir det mys med mamma eftersom pappa och syrran dragit på fotbollscup... ska kolla på film tror jag..., hm, vilken? kommer nog inte kunna blogga dom närmaste 10 dagarna om det inte finns en dator såklart. men jag skulle inte tro det, jag ska till Skåne... Trosa ligger i Skåne va? Det ligger neråt i alla fall:D Fick blommor av min granne igen igår... hon kommer med en blomma i taget typ 10 gånger precis när The Hills går...hm....

Min granne i vintras när vi hämtade henne på dagis... SÖT!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

trosa ligger inte i skåne, dt ligger typ en till två timmar från stockholm...

2009-06-12 @ 19:04:08
Postat av: Anna

OMG Johanna! Hur är det med lokalsinnet? Vi ska till Trosa och stället heter BROMMAgården! Herregud, och dig ska man vara bästis med :P haha, sötis!

2009-06-12 @ 20:03:33
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0