Shorts

Hejsan hallå i sommarvärmen!
Steks här hemma, så jag vet inte hur jag ska överleva Italien...usch, vad tråkigt det kommer bli när jag kommer hem...då är Carro och Johanna i Grekland :(
Har i alla fall köpt ett par fina shorts idag från topshop. Dom var väldigt korta, så jag tänker inte gå ner i spagat eller något sånt (inte för jag kan det då, men ja, ni fattar..)
Sen gick vi hem och jag fick så ont i fötterna av mina skor så jag var tvungen att ta av dom. Fast asfalten var stekhet, så det blev inte mycket bättre.. hmm.. jobbigt läge, fast det fick bli barfota ändå.
När vi kom hem låg vi bara och stekte i solen. Hääärligt!
Nu är det mat, så jag får skriva mer senare.
pussar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0