shopping och syslöjd

Hejsan! har ni haft lika varmt som jag ida? jisses här i huvudstaden har det varit supervarmt. Var i v.by idag och kollade runt. det är ju rea så man kan ju alltid titta. Hittade en klänning på Gina (som självklart inte var på rea...) och en hårinpackning (som inte heller var på rea...). Anna hittade ett par shorts från Topshop och Carro en klänning från Gina hon med:D När vi kom hem blev det syslöjd. Jag fick sy upp klänningen lite eftersom den var lite konstig. Resårbandet som skulle sitta under brösten var jättelång(det var väl till för någon med H-kupa eller nåt och inte min C...) Aja, efter några svordommar så blev resultatet bra. man kan vika upp den så det blir ett linne och ha den som en kjol. jag kanske ska bli designer?? hahaXD Nu sitter jag och lyssnar på Micheal Jackson låtar. han har faktiskt gjort några bra:D Imorgon blir det kanske kanan för solning och bad. Ska upp till mamma på hennes lunch och köpa en bh utan band som jag kan ha till klänningen jag köpte ida.

Klänningen jag köpte från Gina och sydde upp.

Inpackning från Schwarzkopf som hjälper hår som utsats för mycket sol, vilket behövs till mitt hår:)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0