Pics

Hello!
Har laddat upp lite bilder till datorn, ska försöka ladda upp dom på en sticka (tror jag det heter :S), så jag kan se bilderna på tv:n (om jag nu lyckas med det...)
Måste öva på låtar och texter idag, städa mitt rum och sen måste jag ju passa på att sola! oj, det är mycket att göra!
Men här kommer lite bilder, förmodligen kommer det mer senare.
Och förrästen! Den 1:a juli åker jag till Italien :D Lovar att ta bilder då, och så länge får Johanna hålla bloggen uppdaterad.
Pöss Anna


Sötisar


Ett levande bevis på att tjejer inte överlever utan skor


Midsommar outfit


Tjejerna påväg till Kajsas dop


Prästen Kalle-Ponken och Kajsa
Vattnet var 11 grader "varmt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0