more läppglans!

hejsan!
Det är skönt att det har blivit varmt men jisses, nu känns det helt plötsligt väldigt varmt. Kroppen har inte riktigt vant sig vid värmen än... "/ Idag har vi haft redovisning i so. jag och anna babblade om Australien och det gick väl bra. Slapp fysiken så jag slutade strax före ett:D:D Anna och jag drog upp till välligby och shoppade lite... hehe, eller inte. jag köpte ett läppglans. helt onödigt eftersom jag har för många redan men jag älskar verkligen läppglans. denna gång blev det ett läppglans från h&m.  
Imorgon blir det back to school och då är det endast 1 vecka kvar till sommar lovet!:D:D:D 1 vecka!! fatta, det är ingen ting typ. eller 7 dar..., nej 1 vecka låter mindre så vi säger så. hela sommaren är uppbokat med landet, läger, Rhodos, kompisar och såklart sol och bad:D:D
hare bra tills imrogon!
förhoppningsvis lägger anna upp bilder från v.by, kanske, kanske inte.. "/

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0