Men suck!

Hejsan!
Ser ni just nu Söderling förlora? Känns som om han just nu ska bestiga en klippa utan livlina..
Alltid finns det väl ljus någonstans där i mörkret, men oddsen ligger ju på Federers sida. Känns lite konstigt att jag sitter och skriver om tennis, herregud, jag kan ju knappt reglerna, och ändå sitter jag där och suckar, hejar och känner nerverna sprida sig genom kroppen.
Ikväll väntas fotbollsträningen. Egentligen vet jag inte om jag orkar med det, men jag får väl se till att gå ändå. Sista för säsongen.

Fan. Söderling försökte bestiga klippan, men han föll. Federer är vinnare, men Söderling en tapper och mycket värd tvåa.
Grattis till andraplatsen, även om det svider lite i min vinnarskalle. Skulle vara roligt med en svensk seger, men sånt är livet.
See ya
Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0