Konfirmationen är rena passionen...

Lägret var roligt, men nu är den slut...


Jag läser om dopet i kyrkan (bild tagen från detkallastalang)

Början av våran egnaskrivna text. Bra va?
Det var, precis som Johanna skrev, kokande varmt i kyrkan. Jag trodde ärligt att jag skulle svimma (ledarna tyckte det såg ut som om vi skulle göra det också, så det var ju tur att vi inte gjorde det...)
Jag klarade av att läsa texten tydligt så att alla hörde (utom farmor då..) så jag är riktigt stolt över mig själv.
Sedan vid kanske halv fem tiden gick vi hem till oss och satt ute i trädgården och åt italiensk buffé som vi beställt (:
Gooottt! Till efterrätt blev det panakotta och jordgubbstårta.
Jag har fått jättefina presenter, en klocka, en cykel (finally), ett halsband med ett kors, berlockarmband från Thomas Sabo (tack så hemskt mycket till gudföräldrarna!!!), två böcker, tvålar som såg ut som Jesus :P en jättefin bild ritad av Ida (orginalet och enda kopian såklart) ;)
Av min übersöta och helt fantastiska granne Iris fick jag 500 kr. Hon är så söt. Pengarna går direkt till resekassan ;)
Bilder kommer sen.

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0