Kommer inte på någon rubrik...

Hejsan!
Nu har jag suttit i ungefär fem minuter och nej, jag har fortfarande inte kommit på någon rubrik.
Blev lite konstigt med inlägget innan som inte kom upp igår.
För  någon timme sen unnade jag mig en riktig skönhetsbehandling! Jajjamensan!
Johanna och jag var ju i Vällingby och jag kom hem med en peeling och ansiktsmasker (2 pack) För 10 kr styck! 
Woow! Sen köpte jag hårspray (rea, 29.50 kr, H&M) och nagelfilar. Måste säga att jag gjort ett par riktigt bra köp idag.
Fick även tillbaka en uppsats i svenskan. Göran var nöjd med mig, så det var bra! Han läste upp några uppsatser, och självklart var min med där av de slumpade! Suck, han läste ju typ upp det värsta som jag gjorde precis innan det skulle lämnas in. Usch..aja, dagen har varit suverän, slutade ju kvart i ett idag, yey!

Ska testa och se hur många timmar jag behöver sova per natt också till sommarlovet!
Man ska gå och lägga sig samma tid i fyra dagar, vakna utan att ställa någon väckarklocka. De första tre dygnen vilar kroppen ut sig och det fjärde dygnet ska man räkna hur länge man sovit, och det är så länge man ska sova, t ex. man går och lägger sig kl. 10 och vaknar 7 på morgonen, då ska man sova (räknar noga med fingrarna) nio timmar. Bra va?
Sen om det funkar är ju en annan sak...
Anna


En liten puss till alla våra tustentals läsare, haha.  
Har varit lite dålig på att lägga upp bilder, men imorgon
kommer bilderna från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0