kaanan

hejsan! Dagen har tillbringats vid kaanan med syrran och anna. Det blev inget bad eftersom jag inte kan bada och Carro och Anna orkade inte... Såg några snyggingar där och några jag kände. Är alla på kaanan? Vissa tillbringar sitt sommarlov där känns det som, aja, inte jag iallafall. På onsdag drar Anna till Italien om ni missat att läsa det (viket ni troligtvis inte har eftersom hon har skrivit det ett X antal gånger). Jag kommer sakna henne. Den 12:de drar jag till Rhodos, ska bli skönt! har inte varit utomlands på 8 (!!!!) år (om man inte räknar med norge och finland/åland såklart). det ska bli skönt att komma bort från Sverige:D Sen bär det väl av till landet igen, det ska också bli skönt. Grannarna har åkt bort så jag får låna deras studsmatta hur mycket jag vill sa dom, jippi... Såg ni matchen igår mellan U.S.A och Brasilen?? Kollade på halva sen kollade jag och syrran på "True Confessions Of a Hollywood Starlet" med Jojo. Den var faktiskt ganska bra om jag ska erkänna det:P Inte den bästa men det gick att se:) Bilder från Kaanan kommer med Anna om hon gör något inlägg eller har gjort det XD Ha det bra!

Jag just nu, sitter och dricker en proviva dricka. supergod och bra för oss girls! prova.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0