Jono

Hejsan!
Håller inte med Johanna. Juno är en jättebra film och jag fattar inte hur man kan tycka att den är dålig!
Inte förrän igårkväll när jag skulle gå och lägga mig och det inte kom några ledare som sjöng I'm Yours och sedan gav godnatt kram insåg jag att jag inte skulle uppleva samma sak igen. Sorgligt.
Jag kunde inte rå för det, utan jag bara bröt ihop samtidigt som jag skrattade och ja, det var helt knäppt. Men jag saknade alla så mycket, så det var härligt att se alla idag igen. Sista gången för vissa, men sen möter jag ju vissa på lördag också. Sen har jag redan bestämt mig för att jag ska med till Brommagården igen över någon helg! Galet kul kommer vi ha då, det lovar jag!
Så alla som inte fyllt 15 än, konfirmera er! Ni kommer inte att ångra det!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0