Konfa lägert var så j****a roligt!

hejsan! im back fro´m Trosa! och jag har lärt mej massor av saker, t ex att trosa inte ligger i skåne utan typ 1 timme utanför stockholm, hihi. Lägret va så (ursäkta alla svärdomarna som kommer att stå i text men dom är nödvändiga) jävla kul! vi hade verkligen skitkul alla dagar, okej när det ösregnade var det kanske lite deppigt men när solen sken och alla var glada så var det verkligen så jävla roligt! Om ni inte har fyllt 15 så vill jag bara säga en sak: ÅK PÅ KONFA LÄGER!!! jag lovar!, du kommer INTE ångra dej! jag kan inte släppa det, det var så jävla kul! alla tjejer (vi var 20 st) var skit snälla och skit roliga (speciellt Linnea H, haha<3) Ledarna var dom bästa ever( det var dom bästa, dom bästa vi har haft *dunk*dunk*dunk*dunk*) Patrik, Rikard, Alex, Emelie, CeCe, Sofie, tack för att ni verkligen bjöd på er själva och att ni gjorde lägret så sjukt kul!! om du har valt att inte konfirmera dej så säger jag bara: du har just missat det som kan ha blivit det roligaste i hela ditt liv!! Vissa kanske tror att man måste vara troende och att man bara läser in bibeln men så är det inte. jag tror inte på gud eller nåt sånt, jag åkte bara för att jag hade hört från äldre kompisar att lägret var skitkul och att man fick vänner för livet. Vi hade ju såklart lektioner om gud och sånt men det var inget man behövde kunna eller nåt sånt. jag lyssnade inte så noga, jag satt mest och ritade, hehe:P Det var även killar där (10 st) och dom var också super snälla! jag kände redan några från bla klassen men det gjorde inget. Jag hade tänkt att lägga upp bilder men skit kameran havererar typ så ja, jag vet inte hur detta ska gå... imorgon kl 10 (tidigt...) så är det gruppfotografering så då får man träffa alla igen, ska bli kul! vi tjejer skrev upp varandras mobilnr och msn så vi kan hålla kontakten. jag skriver det en gång till. NI (som inte har fyllt 15) MÅSTE ÅKA PÅ KONFA LÄGER!!  nej, nu kommer syrran och tjatar, men hon är söt i allafall. Ingen på lägret tyckte att vi var lika. What! vi som är så lika, haha inte. Linnéa P har sagt typ halva lägret att jag är lik en kändis men hon har inte kommit på vilket än..."/ aja, om ni vill se mera bilder och läsa mer om vad vi har gjort klicka här. lovar att lägga upp bilderna i morgon.

Kan bjussa på en vacker bild av Linda och mej, vacker va?


ha det bra
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0