Har inget att göra

Hejsan!
Nej, jag har inget att göra! Någon som har några planer för morgondagen? Inte? Isåfall, ring mig, ledig!
Mamma och pappa är på bröllop, så jag och brorsan blir ensamma hemma! Därför ska jag ordna det bästa FF partyt ever! Nej, jag skoja bara. Jag ska ta det lugnt och kolla lite på fotboll tror jag, tråkig som jag är, men vafan, det är ju SVERIGE! Johanna har åkt till sitt land, så ni får överleva med mitt bloggande! Hoppas ni står ut, Johanna är tillbaka på måndag (:
Kanske ska dra upp till vällingby? Ja, det gör jag, behöver lite shopping känner jag! Nu ska jag lova mig själv att komma hem med minst en sak! Vad det blir väntas till senare ;)
Pussar

Anna


Haha, kollade runt lite i arkivet och kolla vilken fin bild jag hittade
(Ironisk) Tänk att vi betalade en euro för denna gräsliga
bild med en...hmm..ödla?
Vid Park Guell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0