Fanbärare & MTV Movie Awards 2009-vinnarna



!Hola!
var uppe tidigt i morse och åkte till Brommaplan för att ta en fästingsspruta. hatar sprutor! 
Igår var klassen i Judan i ösregnet och grillade, inte kul. Vår mentor tyckte att vi inte skulle ställa in picnincen bara för att det regnde lite... Det var kallt och blött och det slutade med att jag och några andra stod uppe på grillen och värmde fötterna. Jag hade med mig kycklingsallad så jag behövde inte värma något. Sen hade jag med mej marsmallows (ofc!) vad är en grillning utan marsmallows? det är som..., hmm, sommar utan sol, eller hur? Fick skjusa Julia hem, tungt i uppförsbacken men annars var det bra, hon väger ju typ 40 kg eller nåt, inte riktigt kanske men ungefär... Fick reda på att jag, syrran, Love och Patrik ska bära fanan på skolavslutningen! det var ett hedersuppdrag enligt vår mentor men jag vill inte! Man ska stå (troligtvis i regn för vi ska vara ute) och hålla i en flagga:( Vi behöver inte hålla i den så länge eftersom vi är fyra stycken så vi ska byta efter ett tag men ändå!! Hedersuppdrag är väl ändå något kul och något man vill göra. Men jag ska göra det, pappa har mutat mej lite, hehe! men jag kräver nästan MVG i idrott av Anders om jag gör det..., hmm. han ringde nyss och frågade om vi skulle göra det.... Jobbiga Anders!! Aja, nån måste ju göra det. jag har förmej att det brukar vara 9:orna som gör det men tydligen inte... Nej, nu ska jag gå och torka håret så jag kan åka och köpa mat på barans sen, Sa Thai Cicken blir det nog, MUMS!!
Juste! Såg ni reprisen av MTV Movie Awards i går?? haha, det var så roligt när Kirsten tappade sitt pris! haha, shit va pinsamt! Jag skulle nog dö, troligtvis. Twilight vann förövrigt 5 priser. Här är alla vinnarna:

Bästa Film: Twilight.

Bästa Kvinnliga insats: Kristen Stewart, Twilight.

Bästa Manliga insats: Zac Efron, Highschool Musical 3, Senior Year.

Bästa Kvinnliga genombrott: Ashley Tishdale, Highschool Musical 3, Senior Year.

Bästa Manliga genombrott: Robert Pattinson, Twilight.

Bästa Komiska insats: Jim Carrey, Yes Man.

Bästa Skurk: Heath Ledger, The Dark Knight.

Bästa Filmkyss: Robert Pattinson och Kristen Stewart, Twilight.

Bästa Filmslagsmål: Robert Pattinson och Cam Gigandet, Twilight.

Bästa WTF- moment: Amy Poehler, Baby Mama.

Bästa Sånginsats: Miley Cyrus, Hannah Montana: The Movie.

Bästa Generation award: Ben Stiller.

Kram Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0