deppig... "/

hejsan!
Sitter och tröstäter daimen jag fick av min farmor. inte för att jag är ledsen jag är bara lite nere fast dagen har varit bra. Fick reda på att jag kommer att få vg i teknik och mvg i fysik:D (om det inte var tvärtom...) och det är ju bra. Annars har det inte hänt så mycket. 9:orna i skolan har bal idag (1 år kvar till min tur, LÄNGTAR!!) ni ska se bordet framför mej, det är fullt av daimpapper.... Aja, det är ju inte så roligt att läsa det här eftersom jag itne är på skrivhumör så jag ska sluta. ha det bra! juste, snart kommer min nya cardigan som jag beställde från h&m, lägger upp bild när den kommer;D

Johanna


p.s: anna har inge armmuskler fast hon säger att hon har det, jag lovar! hehe. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0