Blä, Bläigare, Förlust

Hejsan!
Ja, för er som såg matchen så vet ni väl precis som jag att blågult förlorade med 1 - 0.
Ett gott tecken på att Zlatan inte är dendär superstar som alla pratar om!
Jag förstår inte alla dessa människor som hela tiden pratar om att Zlatan ska ta oss till guld?
Läste i tidningen att "När Zlatan har bollen händer det". Vad hände när Zlatan hade bollen?! Inte så mycket annat än vad som hände när resten av laget hade bollen.
Så nu har plötsligt de andra spelarna ingen betydelse? Jag tycker ärligt talat att Zlatan inte var någe vidare bra. Han var knappast bland de bästa. Visst, jag kan inte förneka att han är bra, för riktigt bra är han, men jag tycker att alla andra spelare är värda i alla fall lite mer uppmärksamhet,
Som jag sagt flera tusen gånger när pappa och jag bråkat om Zlatan - Vi är ett lag, inte ett Zlatan!


Sorry Zlatan, men dina trix faller inte i min smak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0