33,6 grader

SHIT! nu är det nästan för varmt ute! Jag kan inte vara ute i mer än 2 minuter annars kommer jag smälta bort. Är man söt som socker så finns det risker XD Har verkligen superont i magen just nu, jag hatar mensvärk!! Imorse (okej, runt kl 11) gjorde jag lite morgon gympa på grannarnas studsmatta. Det är faktiskt väldigt bra träning. man tränar hela kroppen ochj det är ju bra. Funderar på att ta en kall dusch och ha inpackning i håret, det är verkligen inte snyggt just nu...
Sitter och kollar på bilder från Konfan på facebook, haha det finns verkligen många vackra. Jag har ju typ lyckats radera alla mina egna bilder, typiskt asså!!!  Ha det bra!


jag som prinsessa på OS, haha XD

Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0