Yassou!

Heejsan! Det ar Johanna som skriver fran Rhodos:D:D Tank att det finns en dator haar! En kvart for 2 euro, billigt? Ingen aning, har aldrig betalat for att "lana" en dator forut. Som ni marker fattas prickarna pa aao men det far ni leva med. Har ar det soool hela dagarna! typ 30 + och nastan vindstilla. Vi bor i en lagenhet som har pool precis nedafor balkongen, lyxigt:D Vi delar hotell med killar fran U20 basketlag fran tex Italien och Spanien, olala! Det verkar som om dom inte har settt en tjej forut for varje gang man gar forbi kollar dom pa en som om man ar supermodel eller nat. Det stor inte mej, dom ar ju faktiskt ratt snygga XD. Sen har vi varit i Rhodos Centrum och shoppat och atit. Jag har kopt en Chanel vaska och planbok. Det kostade "bara" 24,50 euro for vaskan och planboken kostade 5 euro. Snart ska vi aka till Rhodos Centrum igen och ata mat och ga runt och kolla, varsta turisterna med andra ord:D Vi ska ta taxi, MYCKET svalare an buss. Shit, va varmt det var i bussen! Fast Taxibilarna kor som galningar. Jag undrar verkligen hur manga som har blivit pakorda, sakert 10000 st. Spraket ar ocksa forvirrande. Na (med 2 prickar over a:et) betyder ja. Lite smatt forvirrande.
Anna har inte bloggat sa mycket ser jag... skams! nejda! men jag fick minsann inget brev/kort, lite besviken... Jag hoppas det har fasnat sa jag far det sen. Jag har i alla fall skickat ett till dej sa det kommer val om 1 vecka eller nat. Jag vet inte om dom nagonsn tommer brevladorna har... NU maste jag sluta! Hejda!! saknar dej anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0