Inbrott och bilder från Rhodos

Kom hem igår från Rhodos. Planet landade 15.45 och vi kom väl hem runt 17.00 eller nåt. Det var skönt att komme hem men jag saknar Rhodos, det var så varmt och skönt! Fick reda på imorse att grannarna har haft inbrott, hjälp! Dom hade brutit upp ett fönster och tagit bla tv-apparater, datorer och sånt. Tänk om dom hade kommit till oss istället? Läskigt att tänka på. Grannarna är på västkusten men pappan är på väg hem nu. Stackars dom säger jag bara!

Här kommer bilder från Rhodos i alla fall:D

Utskikten på planet på väg dit. Fotade inte så mycket på planet eftersom jag mådde illa:(

Poolen nedanför våran balkong

Så här såg jag ut när jag gick till poolen. bikini under från H&M och långt rosa linne från Gina

Jag satt och åt lunch och när jag reste mej hade jag dom här fina märkena på baksidan av låren. inte så snyggt att gå runt med.

Haha, jag och pappa i gamla stan

Nån slängde en brödbit sen var kaoset totalt bland duvorna...

Det fanns MÅNGA söta katter där. Här är en liten kattunge som var nyfiken.

På skylten: "NO PARKING". Greker fattar inte riktig eller så bryr dom sig bara inte...

Syrran och jag i gamla stan.

Pappa posade som en äkta fjortis när han pratade i telefon och hade Carros solglasögon på sej.

Coca-Cola ingredienser på grekiska, nån som kan översätta? XD

Solbränan dag 3.

Carro posar på en resturang.

Den osminkade versionen av mej i poolen, vacker?

haha, den bjuder jag på!

naaaw, plutten. han ramlade säkert 5 gånger fast han hade ju inte så lång fallhöjd om man säger så... Gulligaste var ju hans spiderman armbuffar XD

En resturang hade menyer på olika språk, smart va?

U-20 basket killarna lånade vår pool ibland. Det gjorde ingenting ;P XD

Jag var tvungen att lämna mina älskade tygskor i soppen. Pappa lovade att han skulle köpa nya åt mej (och som vanligt glömde han att sätta en prisgräns, mohahaha!)

Armband jag köpte förutom det helt svarta. Det rosa och blåa kostade 2 Euro (ca 20 kr var) och det svartvita kostade 1 Euro (ca 10 kr).

Chanel väskan kostade 24,50 Euro (ca 250 kr)

rosa Chanel plånbok kostade 5 Euro (ca 50 kr).

Tjocktröjan från Ed Hardy kostade 20 Euro (ca 200 kr). Köpte den tillsammans med syrran.

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0