städning

Visst är det bra att städa ibland? Det blir rent och man hittar allt:D En annan sak som kan vara bra ibland är att sortera bland sina kläder. Man kan hitta saker som man knappt visste att man hade:D Hittade flera tröjor som jag har glömt bort totalt:D Det blev en hel hög på golvet som sen skulle vikas och ner i låodorna igen (det var inte så kul, att vika kläder är tråååkigt!) Har börjat skriva en packlista till Rhodos. Det började med 8 linnen, 1 långärmad och 2 klänningar men det kändes lite mycket eftersom jag bara ska vara borta i 7 dar och jag lär ju inte byta tröja 2 gånger per dag...
Aja, nu är rummet rent och skinande förutom golvet som jag inte orkade damsuga... På eftermiddagen åkte jag och lá famila till Waxholm och åt glass. Lite långt att åka för att köpa glass tycker jag men men, vad har jag att säga till om?? Hade tänkt träna lite imorgon, man vill ju inte tappa (den icke existerande) kondisen helt eller hur? Hoppas det blir bra väder imorgon! Håll tummarna! Puss och kram!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0