regn, bra för håret??

Shit, va det regnar ute! En sak som jag kom på när jags såg att det regnade var att jag har hört är att håret ska bli fint om man tvättar det i regnvatten så jag tänkte: "varför inte pröva??" Så jag ställde ut en hink som blev fylld på typ 5 (!) minuter som jag sen tog in och ställde i badkaret. Sen var det dags att doppa huvudet. Det jag inte tänkte på var att vattnet var SKIT kallt! Det kan inte ha varit mer än 5 grader, det var skit kallt. Min första tanke var: "Fy f*n va kallt!" och sen: "vad tänker jag med??" Jag får väl se imorgon hur det blev. Just nu har jag bara ont i huvud pga att vattnet var så kallt:(


Johanna

Update:
Det ble ingen större skillnad, förutom att jag fick smuts i håret... :(

Kommentarer
Postat av: jossan

miss uuu<3<3<3

2009-07-07 @ 20:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0