Gratis bio

Hej alla glada!
Idag regnar det... igen:( Igår låg jag och syrran och solade innan lunch men sen efter började det ösregna så det blev inget mer solande:'( Idag har vi bestämt att vi ska se bio. Det blir "The Proposal" i vällingby. Pappa ringde imorse och sa att han kunde bjuda på bio så varför inte ta chansen för gratis bio:P Såg ni minnescermonin för MJ i tisdags(?)? Jag började storgråta när hans dotter började prata. Stackars henne! Sen lyckades jag även klämma ringfingret i en av kökslådorna så jag fick ett stort hack. AAAAAJJJJ!! Testa inte det hemma! Det är bättre men jag måste tejpa det så det inte kommer in smuts (pappas idé). Nu skriker syrran att jag måste komma upp och äta, måste hämta bljetterna sen. Ha det bra i regnet!
Betyg på filmen kommer ikväll;P

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0