291 kr

291 kr, alltså 9 kr från 300 kr. Så mycket har jag i 1, 5 och 10 kronor, ganska mycket va? och jag har inte sparat särskillt länge. Det bevisar att ALLT kostar så man får 1- eller 5 kronor tillbaka. 10 kronorna har jag fått av min farmor när syrran eller jag (jag gjorde faktiskt ett mål mot Ängby, *stolt*) gjort mål. skit samma, vem är intresserad?
Idag har det ösregnat på morgonen här i huvudstaden. Det åskade lite också men sen blev det solsken. Har inte gjort så mycket idag heller så därför kan jag inte skriva om något roligt. Vilken kul blogg det här blir varje dag står det: "I dag har jag gjort.... ehh, ingeting... igen..." hoppas ni överlever. Anna kommer hem den 13:de så då får hon skriva lite. Imorgon blir det troligtvis shopping. Har börjat skriva packlista till Rhodos och insåg att ett par nya linnen inte skulle sitta helt fel;P Lägger in Hallelujah så ni kan lyssna, skitbra låt!



Ha det bra!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0