Wiie!

Kemin klar. Yes! Den blev skitbra. Mamsen hjälpte mig, hon kan dethär bättre än mig! Thanks to you♥
Missade tyvärr gossip girl, men kan nog se det på datorn imorgon. Så himla skönt, nu är det inget kvar i skolan. Eller bara spanska att lära sig imperfekt, men äh, de är inte så svårt.
Jag är alldeles upprymd av glädje och vill bara skratta. Tyvärr har jag ingen att skratta med, så det skulle väl vara lite underligt om jag sitter och skrattar i min ensamhet?
Vi firar det med lite bilder istället! (nån som är förvånad?)




Okej, bara massa lampor här. Men det tar så lång tid för bliderna att ladda!
 Har verkligen blivit kär i bruseffekten. Tänkte - bara så ni vet lixom. Lite förvarning.
Och i ekerö möbler. Herre gud, min första lya kommer att bli en dyr historia. Minst sagt.
De senaste inläggen har bildbombats. Men vad tycker ni? Hiss eller Diss med bilder?
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0