Vem har inte ramlat idag?

Alla som inte ramlat idag räcker upp en hand!
Haha. Carolina gjorde snyggaste vurpan idag, verkligen flög ner i backen! När jag skriver dethär sitter jag och garvar, så jäkla kul var det!
Johanna gjorde också en ganska najs vurpa.
Carolina och jag hade glidit på våra skor längs vägen och Johanna hade sagt "ni kommer ramla och slå ihjäl er"! Och vem ramlar mitt på baken om inte Johanna (älskar dig sötis!)?
Hihi, hon ramlade till och med två gånger, varav en gång drog hon med sig mig. Jag skrattade så jag grät. Tror aldrig att jag haft så kul påväg till skolan! Och för er som undrar, vi kom lite sent, men äh, det var det värt! :D
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0