vårt hus kommer att brinna upp!

Har suttit i ett långt tag och funderat på om jag ska släppa ut min ilska. Tillslut fick svaret bli nej.
Det får räcka med att säga att jag ibland blir arg.
Men det enklaste är att bara blunda för det och lådsas att det inte finns. Göra saker som gör en glad.
Trots att ilskan egentligen finns där.
Veckan har gått sjukt långsamt. Det är bara tisdag och betygen skall vara satta imorgon.
Så himla skönt. Känns som all press och stress bara släpps. I alla fall för ett litet tag.
Angående rubriken. Pappa har gett mig ett stort ansvar. Han har förberett mat och nu ska jag stoppa in den i ugnen. Okej, att vårt hus kommer att brinna upp var väl lite att ta i, jag måste ju faktiskt visa vad jag går för i hemkunskap!
Äh, jag känner att jag inte kommer någon vart med det här inlägget. Bäst och göra lite nytta och skära upp lite mer grönsaker eftersom jag redan ätit upp halva skålen...hmm..
Anna



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0