Trevligt trots allt

Idag var det middag med gamla vänner och familjer som gällde. Fanny fick bli min räddning. Vi kom och tänka på att Fanny förmodligen är den person jag kännt längst. Ända sen dagis! :o
Började i alla fall med att vi slukade i oss vindruvor i massor, skrattade, sms:ade (iaf Fanny, som tydligen skickat 6000 sms på två månader).
Sedan vid halv tio, tio tiden fick vi gå hem. Kanske inte så roligt och stanna där liksom..mötte i alla fall några av Fannys kompisar och Hannah, så vi stod och snackade ett tag, sen gick jag hem till mig. Gud, jag känner mig så otroligt rastlös just nu. Haha.. ajja, kort summering: kvällen blev bättre än väntat, trevligt att träffa vänner, hoppas vi ses snart igen♥
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0