snökrig

nu har jag varit ute en stund med syrran och anna i snön och brottats. Det slutade med att i grävde ner syrran och hon fick 2 stora snöklumpar i ansiktet så ni skulle ha sett hennes mascara, ingenting fanns kvar tillslut, haha XD ska snart gå upp och bestämma vad jag ska ha på mig ikväll, sen överväger jag på att locka håret men vi får se om jag orkar, är lite lat, hehe. Lägger upp bilder från en snötäckt Carro senare, lånade mammas kamera men hon ska hålla på med den JUST NU ofc. sitter och chattar med kusinen på facbook, han ska inte komma i jul heller, den jävlen måste jobba:( sur, har hotat med att jag kan karate (jag visste att det skulle komma till användning nån gång, tack amanda och hanna!) nej, ska jag gå upp. hare bra i snön allihopa:D

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0