SKITDATOR!

Bläää! Vad är det här för något? Mamma har gömt den bärbara datorn p ga. hmm? Datorförbud? Så nu sitter jag och bloggar från skitdatorn som segar sig var fjärde minut. Ja, det var väl det jag ville få sagt? Tänk att jag klarade det utan en enda svordom! Eller gills skit som en svordom? Hoppas inte. SKITSKITSKITSKIT!

Så hade man avreagerat sig lite. Det är det som är så bra med en blogg. Den har liksom inga känslor. Man kan skriva i stort sätt vad som helst. Okej, kanske inte, eftersom hela världen kan läsa dehär. Fast dock läser ju inte hela världen dethär. Snarare...typ..några få vänner som precis som jag blivit lite smått beroende av bloggar?
Har absolut ingen aning om vad jag ska skriva, helt ärligt. Jag har varit sjuk! Intressant? Näe..Svenskauppgiften blev en besvikelse. Intressant? Inte ett dugg. Jag ska klippa mig 8:00 måndag den 21. Som om ni skulle bry er?
Så vad har jag fått sagt genom detta inlägg som snart kommer att publiceras? Inte så mycket. Ni har fått reda på att vi i våran familj äger en dator som totalt suger och att bloggar egentligen är totalt ointressant. Punkt.
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0