rekomenderar

Tjena! Bion igår var super om man räknar bort snorungarna som satt framför oss och kastade popcorn:/ JB=snyggsnyggsnyggsnygg!!! Fast inte i långt hår... Dagen har spenderats i gamla stan med farmor och syrran. Vi gick runt och köpte godis (mintkyssar och marmeladisar) och sockvadd. har inte ätit sockervadd på typ 5 år, minst! problemet är att man var tvungen att ta av vantarna för at äta och mina händer gick till slut i ton med mina röda naglar, inte skönt:/ Men det var kallt, mina uggs höll inte riktigt förr slasket på hötorget, ursh, var stelfrusen om fötterna när jag kom hem så jag kröp ner i soffan med saft, hehe. Hade tänkt städa men, ja, det kommer ju ändå bli stökigt igen så varför stressa? Imorgo blir det v.by med Juliana Mini, ska köpa BUS till julen (då är det faktiskt tillåtet att fuska med brännan eller hur?) letade efter det igår men då var det slut, ofc...:(

Rekomenderar Åhlens egna. Luktar knappt och brännan syns efter 3 timmar typ:D

Längar tills på onsdag, då är det dags att gå till Jossi och se Grinchen med syrran, anna och agnes:D:D Och det bästa är att älsklings jossi hittade godiset som vi åt förra året! Jippi!:D
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0