Nu är det juligen!

hejsan!
Only one day left! Wiie! Imrogon händer det!
Sitter och försöker komma på ett julrim till min kära broder.
Jag säger bara det, julrim.nu is the shit!
Har i alla fall spenderat eftermiddagen hos Jossi, vi kollade på Grinchen! :D
Haha, jag älskar den filmen.
Sen spelade vi Mario Cart, skitkul. Förutom båtbanan som jag typ sög på..bokstavligt och bildligt talat (vet inte vad skillnaden är, så någon kan ju vara snäll och berätta för mig!)
Dock glömde jag min påse med kläder och sånt hos Jossi, smart som man är! *Suck*
Jag som hade tänkt att använda det imorgon så jag luktar fabolous imorgon! Fick nämligen body butter och lite olika krämer och sånna gosaker! Dock har jag ju fortfarande kvar min fina ring från Friis & Company. Jag kallar det min nya förlovningsring, för jag har verkligen blivit förälskad i den!
Äh, nu slut på massa babbel och tillbaka till verkligheten.
Trevlir julafton! (nej jag har inte gått och slagit i huvudet, jag vet att det inte är julafton idag, men jag kanske inte hinner blogga imorgon) Kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0