LOOOOOOOOV!

Hola! (ser ni hur långt mina spanskakunskaper räcker sig?!)
Nä, skämt åsido, eller skämt åsidan som vår mentor sa, men nu har vi i alla fall lov och det känns underbart!
Känner mig nöjd med mina betyg, nöjd med allt annat och JAG TOTAL LÄNGTAR TILL POLEN NÄSTA TERMIN!! Så jäkla kul det ska bli!
Juste, måste också berätta (inte för att någon kanske bryr sig) men faktum är att jag har vunnit 300 spänn på svenska bokhandlareföreningen. Haha, eller ja - jag vann uppsatstävlingen i klassen! :) Trodde aldrig att jag skulle vinna den, verkligen inte. Men det gjorde jag! Stärkte verkligen självförtroendet :) Och sen har jag ju råd att köpa en massa böcker! haaha, nä men jag ska nog hitta något annat, kanske en pennvässare som det verkligen är brist på i klassen...
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0