Let it snow! Let it snow! Let it snow!

Det ser positivt ut på "en-vit-jul-fronten" verkligen och jag hoppas verkligen inte att snöguden sviker oss!
Idag kommer farmor på besök, hon är så rolig :)
Har egentligen inte gjort så mycket idag, vaknade halv tio och liknade mer kalle anka på julafton än en morgonpigg Anna...ikväll blir det..hmm..vad ska man kalla det? Förhandsvisning på julafton! Ungefär som förhandsvisning på en ny bio, fast man byter ut filmen mot julklappar. Julia och jag byter julklappar ikväll och jag är muy excited. Blev lite svengelskspanska där.
hmm...vad ska jag göra nu då? Antingen jobbar jag vidare på presenten till mor- och farföräldrarna, eller så kanske jag tar en vinterpromenad och halkar omkring på gator och torg. Om jag väljer det andra alternativet blir mamma glad. Men det lutar åt det första. minus 11 grader är inte min melodi.
Kram Anna

               
Vem kunde tro att denna bild var tagen i påskas? Rena rama sommarvädret ju!
Jag vet att det är dåligt med bilder här i bloggen, men om jag lyckas få min kamera att funka igen
(ja, tro det eller ej, men såhär lagom till jul har den bestämmt sig för att strejka igen!) eller om
jag skulle få min älskade systemkamera (vilket förmodligen inte kommer att ske) så lovar och svär
jag att det kommer bli mer bilder åt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0