klockahalsband


Hemma från v.by igen. Det var inte så farligt kallt faktiskt, som den tönt man är hade jag faktiskt underställsbyxor på mej, säg vad ni vill men jag tänker inte frysa häcken av mej i alla fall:) Det blev en present till Anna och ett halsband till mej. har tittat efter ett "klockhalsband" länge och nu hittade jag ett på Glitter. Nog för att det säkert kommer gå sönder om typ 3 veckor men jag bryr mej inte, ska ha det på julafton:D Har städat lite och julpyntat mitt rum så nu är stämningen på topp. Mamma kommer snart hem från IKEA och då blir det julpynting i resten av huset. Imorgon åker Juliana Mini till Skellefteå, kommer sakna henne. MESSA NÄR DU KOMMER HEM! Nej, nu ska jag fortsätta julpynta:) hare bra!

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0