Kabom!

FANFANFANFANFANFAN! Har skrivit ett helt jävla inlägg och sen kommer man åt arkivknappen och då är det kört:(:( jag sammanfattar kort för jag orkar inte skriva om.
Spanska - helt ok, engelska - teater redovisningen som gick väldigt bra med tanke på att våra två huvudroller var sjuka... Lunch - (gummi) fiskbullar, behöver jag säga mer? Svenska - tråkigt, Matte - Ännu tråkigare än svenskan, Kemi - Min lärare ville typ döda mej. Jag fick gå fram och tända på en tändstick som satt på en lång pinne som jag sen skulle använda för att tända eld på en heliumballong. KAABOOOM! han trodde inte explotionen skulle bli så stor... hjälp, min kemi/biologi/halvmentor vill döda mej!

(HÄR SATT EN BILD SOM ANNA NU TAGIT BORT EFTERSOM DEN VAR ALLDELES FÖR FIN FÖR ATT VISAS HÄR I BLOGGEN. NOOT! :D)
Detta händer när vi har tråkigt på rasterna och Amanda (den j****a lyckosten) har med sig sin systemkamera:D
Tack Amanda för att du stannade medan alla andra lämnade mej:)

Från i fredags när vi åkte skridskor på idrotten. Om typ 5 sek så ramlar Liz, hahaxD

Nej nu ska jag se om jag hittar något jag vill ha. Vet ni någon rolig hemsida så skriv gärna:D

Johanna

Kommentarer
Postat av: C

lämnade dej? det var ju du som var lika seg som fiskbullarna var till lunch!-.-

2009-12-08 @ 18:35:24
URL: http://carruus.blogg.se/
Postat av: Anna

vad har jag nu gjort när jag förtjänar denna bild? Det räcker med att typ alla kan se den på facebook. Ärligt? Vår skola kommer få dåligt rykte för att folk tror att man tar droger under lektionstid. Typ.

2009-12-08 @ 18:55:58
Postat av: Johanna

Sv: Om jag är lika seg som en fiskbulle är du Carro lilla lika seg som Anna som inte förståt att hon själv kan gå in på arkiv och byta ut bilden. Så det så! punkt slut

2009-12-09 @ 16:23:52
Postat av: Amanda

Det var så lite så ;) och Anna bilden visar bara att du har humor och inte är tråkig :D

2009-12-09 @ 17:00:23
Postat av: Anna

Okej, då tar jag bort den då. PUNKT SLUT!

2009-12-10 @ 18:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0