julshopping

Dagen har spenderats i Kista med syrran och Anna. Det blev en hel del shopping. Vi köpte till varandra så vi fick smyga iväg för att köpa. Jag och Carro vet dock vad vi ska få men anna håller på att spricka av nyfikenhet, ni skulle ha sett henne på t-banan hem... Vad har jag mer gjort? Jo, jag har fått spotta i ett rör till någon som ska kartlägga-alla-tvillingars-dna-och-se-om-vi-har-några-sjukdommar..."/
har inte kommit på vad jag ska ha på mej på julen"/:( några förslag?

våra vackra paket (utom ett som vi inte kunde slå in för då skulle anna se vad det var). Visst äger vi på att slå in paket;P

jag älskar min syster men ibland är kärleken inte besvarad...:'( (ni får ursäkta min snygga fleace)

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0